Project 7 pants run by ukrainian artist and curator Sasha Shagi represents an installation, alive or online product about 7 colored pants for 7 days with 7 speeches on the chosen topic. Feet walking steps, steps define the movement, the movement borders with the speed of life, but life can satisfy a standstill or cross-races with colors. 7 pants – the text and visual stoppage-cloth-changes: when all the time rapidly running, sometimes you want to stand still or sit down and say a word or seven.

Thursday 17 September 2009

День Другий - Сині Звичайні


Photobucket

by andres gonzalez

Добрий день!

Моя баба по татовій лінії завжди була пихатою та трохи жадною.
Коли ми приїжджаємо до неї у гості, свої смачні пироги та тушонки вона дає не дуже охоче - вона або обережно питає чи класти у торбу те добро, або необережно констатуємо ми, що воно нам потрібно. Я не знаю звідки у неї така риса характеру, бо ані мій дід, а ні мій тато такими не стали за життя з нею. Але бабу Ганю я все одно дуже люблю.

Люблю за таке: у баби є своє окреме життя - життя без діда, без городів і без моєї прабаби Насті, яка вмерла минулої осені у віці 99 і принесла бабі дуже значне полегшення. Справа у тому, що баба Ганя ще за своєї нестарості, десь у віці 40, пішла у штундери. Пішла тоді, коли декілька десятків років тому у селі Суємці стався тренд - понаїхали нові месії і захопили пів села у свої нета. Ті месії може і дали таким бабам як моя баба ширшого бачення світу, дали їм і продовжуть досі давати американські цукерки, одяг, техніку та всякі розумні кольорові брошури. Багато з бабиних подруг повиїжджали до Америки і шлють їй зараз звідти посилки і телефонують інколи.

Баба Ганя стала дуже набожною, але почуття гумору від набожності не втратила. Баба затягнула у ті штундерські нета мою другу прабабу Зіньку та мою улюблену бабу Марушку. Але дивлячись на спільний вплив набожної штундерської політики, баба Ганя та баба Марушка все ж вибудували власні алкогольні політики, бо пити їм суворо забороняє божий закон. Баба Ганя активно проклинає тих, хто вигадав оковиту і сурово зирить на діда кожного разу, коли він схилається до чарки. А от баба Марушка в цьому ділі простіша - вона красить водку та пиво червоним смородиновим компотом, але водночас дуже просить не розказувати про такі діла напарниці.

Це такий собі наш сімейний секрет покоління. Я не здам свою улюблену бабу.

No comments:

Post a Comment

Followers