Project 7 pants run by ukrainian artist and curator Sasha Shagi represents an installation, alive or online product about 7 colored pants for 7 days with 7 speeches on the chosen topic. Feet walking steps, steps define the movement, the movement borders with the speed of life, but life can satisfy a standstill or cross-races with colors. 7 pants – the text and visual stoppage-cloth-changes: when all the time rapidly running, sometimes you want to stand still or sit down and say a word or seven.

Thursday 17 September 2009

День Останній - Піжама!



Photobucket

by andres gonzalez

Добрий день!

Завжди у школі я сумував, коли інші мої друзі-однокласники розповідали про героїчні подвиги своїх дідів та баб на війні чи у голодомор. Мені не було про що розповідати, бо жоден з них ніде й близько нікого не вбивав і не голодав. Моя прабаба Зінька жила на хуторі і коли був голодомор, то до них політика того режиму "не доходила". Вона жила на хуторі за річкою Смолкою з моїм придуркуватим дідом Васильком.
У розквіт їхнього подружнього життя, у діда Василька сталася біла гарячка від водки і пару раз він бігав на ту річку Смолку топитися. Але сила моєї баби Зіньки багато раз зробити йому цього не дозволяла.

У період другої світової німці приходили до баби у гості і роздавали їй цукерки, але ви не подумайте - моя баба не була зрадником, просто вона жила собі біля лісу за річкою з больним дідом і двома дочками і нікого не трогала. То був її не зовсім патріотичний, але дуже життєвий вибір. Її гарної хати з міцною дубовою підлогою, по якій я за свого відповідного віку дуже любив йорзать ретузами, вже нема. В мене залишились тілько спогади, коли ми з татом приїжджали до баби на нічну рибалку - до бабиних хуторських боліт, там водились гарні жовті жирні карасі. Вона в такі вечори готувала нам деруни зі сметаною і відправляла рибалити.

Такі спогади з'явились, коли я заліз на руїни бабиної хати. Коли стоїш на чомусь томусь, що тебе з'єднує свідомо з поколінням сім'ї, з'являється невимовне бажання подякувати тій природі, за те як вона тебе вибудувала разом з не дуже визначними історіями твоїх дідів, бабів і всіх остальних.

Ті історії перевтіляться зовсім скоро у більш певні прагнення, і попросять усіх вас попрацювати і над своїми прагненнями. Цієї теплої весни.

No comments:

Post a Comment

Followers